dr nofrwlgftbyoltohmssdaflaldtnwtggtswlmmrfyeoocavtaktldltkgetndtwinedadcrqossf
2425
 

 
  NewsFAQE-Mail
   
 

SPECTRE: Nowe materiały promocyjne

   
 
CZWARTEK 10.09.2015 źródło foto: www.007.com
 


Marketingowcy Sony najwyraźniej nie zasypują gruszek w popiele. Ledwie przedwczoraj ogłoszono, że piosenkę tytułową do SPECTRE zaśpiewa Sam Smith, a już dziś udostępniony został drugi spot telewizyjny. Z nielicznych nowych ujęć szczególne wrażenie robi scena, w której pan Hinx atakuje Bonda i Madeleine Swann w sunącym przez marokańskie pustkowia pociągu – co zapewne będzie wstępem do potyczki która, jak mniemamy, będzie niezwykle emocjonująca i spektakularna. I z całą pewnością z miejsca stanie się klasykiem!
Również dziś zaprezentowane zostały nowe grafiki promocyjne, w których najbardziej zdumiewa mało wyszukane, delikatnie mówiąc, połączenie zdjęć głównych aktorów wykonanych podczas różnych sesji. Czy też tylko nam wydaje się dziwne ponowne (po plakacie kinowym) wykorzystanie dokładnie tego samego ujęcia Léi Seydoux i zestawienie go z zupełnie odmienionym Craigiem? Doprawdy, nonszalancja grafików odpowiedzialnych za przygotowanie materiałów promocyjnych do tego filmu jest zdumiewająca.
To jednak nie wszystko! Ekipa z Chinagraph London poinformowała na Twitterze, że kończy pracę nad montażem finalnego trailera do SPECTRE, którego premiera najprawdopodobniej przewidziana jest na koniec września. Przypomnijmy, że Skyfall trzy lata temu doczekał się jedynie dwóch trailerów. Dlaczego tym razem jest inaczej?
Sony zdaje sobie sprawę z tego, że najnowszej części bondowskiej serii niezwykle trudno będzie powtórzyć wynik finansowy poprzednika (o ile to w ogóle możliwe!). SPECTRE w kinach będzie musiał mierzyć z drugą częścią filmu „Igrzyska Śmierci: Kosogłos”, który zadebiutuje dwa tygodnie później. Z kolei na 18 grudnia zaplanowana jest premiera „Gwiezdnych Wojen: Przebudzenie Mocy”, który z pewnością będzie najbardziej dochodowym filmem 2015 roku.
Z tego powodu kampania marketingowa SPECTRE musi być bardziej intensywna i agresywna, niż w przypadku Skyfall.

 


 

zoom

zoom

zoom
 
 
  James Bond, gun symbol logo and all associated elements are property of MGM/UA & Danjaq companies. Used without authorisation in informative intent. All rights reserved.  
  bond 50